14 december 2013

Volop actie bij de Hof van Blom

Zaterdag 14 december was het vroeg in de ochtend al levendig in de Hof van Blom. Voor 08.00 kwamen de eerste vrijwilligers al binnen, vol energie om er een fantastische dag van te maken. Het was weer tijd voor de jaarlijkse kerstmarkt. Al in de zomermaanden starten de bewoners van de Hof van Blom, onder begeleiding van weer die grote groep vrijwilligers, met het maken van allerlei spullen die op de kerstmarkt worden verkocht. En gelukkig was het ook dit jaar weer een groot succes met een mooie opbrengst. Deze opbrengst is voor de Vrienden van de Hof van Blom en wordt gebruikt om af en toe leuke dingen met de bewoners te doen.

De vrijwilligers zijn op deze mooie zaterdag bij het opbouwen en inrichten van de kerstmarkt ondersteund door de fractie van de Partij van de Arbeid die op deze manier haar grote waardering voor de vele vrijwilligers (75 mensen) wil uitspreken. Zonder deze club mensen zou het er voor de ouderen in de Hof van Blom een stuk saaier uitzien. Alle hulde!

Gezamenlijk eten vrijwilligers Hof van Blom