PvdA Hattem zoekt raadsleden! Meld je aan!

12 juni 2021

De Partij van de Arbeid, afdeling Hattem, wil ook na de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 actief blijven en is daarom op zoek naar mensen die vanuit het gedachtengoed van de Partij van de Arbeid de lokale politiek willen versterken.

De Partij van de Arbeid maakt op veel fronten het verschil. Dankzij de aanwezigheid in de Gemeenteraad is al jarenlang het beleid voor minima op peil gebleven en waar mogelijk uitgebreid, zijn bezuinigingen op regelingen voor mensen aan de onderkant van de samenleving, voorkomen. Is het schoolzwemmen in Hattem gehandhaafd, is gezorgd voor een verenigingsleven dat breed en divers is.

De Partij van de Arbeid heeft in de afgelopen jaren gepleit voor korte lijnen vanuit het stadhuis naar de inwoners van Hattem, gestreden voor herbouw van de Hof van Blom, toegankelijkheid van minder validen op de agenda gezet en een autovrije/autoluwe binnenstad bevochten. Denk daarnaast ook nog aan ouderenhuisvesting, voorkoming van isolement van alleenstaanden en alleen wonenden, oud en jong, en de grote betrokkenheid van de Partij van de Arbeid bij het uitbreiden van het aantal zorgwoningen in Hattem. Allemaal onderwerpen waarbij het belangrijk is dat ook de Partij van de Arbeid in de Gemeenteraad is vertegenwoordigd.

Vind jij dat nu ook en wil jij je steentje bijdragen zodat ook bij toekomstige verkiezingen een keuze kan worden gemaakt uit verschillende partijen, meld je dan aan bij Hanneke Jurriëns: 06-51960131 of mail naar [email protected].
Samen kijken we dan waar jouw kennis en interesse het beste past!

Ook in de komende jaren moet er iets te kiezen zijn in Hattem. En ook de komende jaren wil de Partij van de Arbeid haar stempel drukken op alle onderwerpen die voor ons allemaal belangrijk zijn. Wat denk je van woningbouw, behoud van het verenigingsleven, ook na corona, scholenhuisvesting in alle wijken van Hattem, duurzaamheid, etc.
De Partij van de Arbeid neemt haar besluiten zonder te kijken naar iemands afkomst, inkomen, religie, kleur, etc.

Kom ons team versterken zodat de Hattemse Gemeenteraad divers blijft en er meer te kiezen is dan alleen op partijen op liberale of christelijke grondslag? De Partij van de Arbeid hoort als sociaal-democratische partij in dit rijtje thuis.

PvdA Hattem zoekt kandidaten! Meld je aan!