PvdA Hattem zoekt dringend raads- en commissieleden!

19 mei 2021

De Partij van de Arbeid, afdeling Hattem, wil ook na de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 actief blijven en is daarom op zoek naar kandidaten. De Partij van de Arbeid heeft in de afgelopen jaren een grote stem gehad in veel zaken die zijn gerealiseerd of nu nog worden ontwikkeld. Maar er zal ook in de komende jaren nog veel moeten gebeuren. Woningbouw, een prachtig verenigingsleven dat ook na corona moet blijven bestaan, goede regelingen voor minima, passende nieuwbouw voor alle scholen, ouderenhuisvesting met en zonder zorg, een goede toekomst voor de jeugdige Hattemers enz. En dat alles klimaatvriendelijk en voor álle Hattemers. De Partij van de Arbeid zorgt hiervoor zonder te kijken naar iemands afkomst, inkomen, religie, kleur. Wij werken hier met hart en ziel aan maar hebben wel nieuwe mensen in ons team nodig.

Daarvoor zoeken wij jou! Wij zoeken Hattemers die met beide benen op de grond staan. Mensen die betrokken zijn bij de Hattemse gemeenschap en haar inwoners én die het gedachtengoed van de Partij van de Arbeid omarmen.

Ben jij zo’n betrokken Hattemer en wil jij je, namens de Partij van de Arbeid, inzetten in de Hattemse gemeenteraad of in één van de raadscommissies? Neem dan contact op met:Hanneke Jurriens,voorzitter van de afdeling.

Samen gaan we dan in gesprek om te kijken waar we jouw kennis en interesse het beste in kunnen zetten. Het kan toch niet zo zijn dat er in de Hattemse Gemeenteraad in de toekomst niets anders meer is te kiezen dan voor een partij op liberale of christelijke grondslag? De Partij van de Arbeid hoort als sociaal-democratische partij in dit rijtje thuis !!!!