13 april 2013

PvdA belegt woensdag 20 maart een informatieavond voor alle inwoners Hattem bij Vadesto

Gedwongen zoektocht naar samenwerkingsmogelijkheden. Hoe overheidsbeleid de gemeenten in Nederland dwingt tot samenwerking! De Partij van de Arbeid is er alles aan gelegen dat alle inwoners goed geïnformeerd raken over de moeilijke keuzes die Hattem te wachten staan.

De fractie van de PvdA heeft de afgelopen maanden meerdere malen via o.a. de Dijkpoorter naar de inwoners proberen uit te leggen wat er allemaal van overheidswege op burgers in kleinere woonplaatsen afkomt. Dat de kosten in de zorg sneller groeien dan wat Nederland kan betalen, is bij de meeste mensen inmiddels wel duidelijk.
Jeugdzorg, de uitvoering Wet Algemene Bijzondere Ziektekosten en de nieuwe Participatiewet gaan een grote rol spelen waardoor er op gemeentelijk niveau moet worden samengewerkt. Daarom organiseert de fractie van de PvdA woensdagavond een informatieavond bij Vadesto aan de Bleek te Hattem.
Het onderzoeksbureau Wagenaar & Hoes zal uitleg geven over de bevindingen in het rapport over samenwerking van de H2O-gemeenten.
Aanvang 20:00 uur. Ieder is van harte welkom.

Waar ben je naar op zoek?