13 april 2013

Geslaagde H2O infoavond PvdA

Een van de aanwezigen twitterde na afloop ‘ Kritische inwoners met scherpe vragen leren mij dat de politiek communicatie stap heeft gemist. Top organisatie’. Daarmee is bijna alles gezegd.

De H2O-avond werd namelijk goed bezocht en leverde zinvolle discussies op met betrokken mensen. De presentatie van het onderzoeksrapport werd goed ontvangen. Dankzij de heldere en objectieve informatie vertrokken de aanwezigen dan ook allemaal met een goed gevoel. Veel aanwezigen merkten op dat zij deze duidelijke communicatie over de aanleiding en achtergronden tot nu toe te hebben gemist

Zoals gezegd vonden de aanwezigen het jammer dat er niet een gezamenlijke informatie-avond door B&W en alle politieke partijen was georganiseerd. De PvdA raadsleden hebben hier altijd voor gepleit maar ook toegezegd dit nog eens opnieuw onder de aandacht van B&W en raadspartijen te brengen.

De PvdA bedankt hierbij alle aanwezigen voor hun actieve bijdrage op deze avond.

Wil u hierop reageren of met de PvdA-raadsleden in gesprek: neem contact met ons op door middel van deze site of bel ons. Ook de telefoonnummers vindt u op de site.

Waar ben je naar op zoek?