8 maart 2017

Busslinger PvdA “SAMEN VOORUIT” trekt muzikaal Noordwest Veluwe over

Zaterdag 11 maart trekken de plaatselijke PvdA-afdelingen van Hattem, Elburg, Nunspeet, Heerde, Harderwijk en Ermelo “SAMEN VOORUIT” de Noordwest Veluwe over.

Een gemotiveerd gezelschap dat weet dat bezuinigingsmaatregelen door de bankencrisis  de afgelopen jaren er hard heeft ingehakt. Het populisme en het tegen elkaar opzetten van mensen maakt het des te meer noodzakelijk om zichtbaar “SAMEN VOORUIT” te moeten gaan. “SAMEN VOORUIT” vraagt nu eenmaal om heldere , eerlijke spelregels. Zaterdagochtend om 10:00 uur trekt het gezelschap met de Hattemse Blaaskapel “De Hanewakkers” de binnenstad van Hattem in. De binnenstad zal gevuld worden met vrolijke marsen omdat er alle reden is vooral nu hoopvol aan de toekomst te gaan werken en niet somberend terug te gaan kijken op de pijn die velen hebben geleden door alle bezuinigingen. Met “SAMEN VOORUIT” willen de afdelingen van de PvdA pleiten voor eerlijke regels op het gebied van sociale economie, rechtvaardigheid voor werknemers en een fatsoenlijke samenleving. En natuurlijk aandacht vragen voor de belangrijke Tweede Kamerverkiezingen op 15 maart.  De start is dus 10:00 uur binnenstad Hattem. Het tijdschema is: 11:00 uur – Elburg ; 12:00 uur – Nunspeet, 13:00 uur – Heerde, 14:10 uur-  Harderwijk en 14:55 uur Ermelo. Wellicht kunnen we u verrassen met antwoorden op een van uw vragen of begroeten we elkaar met een rode roos.